Klantenservice

Waarmee kunnen wij u helpen?

Hier vindt u alle antwoorden op veelgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Dan kunt u op verschillende manieren contact met ons opnemen.

Veelgestelde vragen

Gashaarden
De levertijd van onze gashaarden bedraagt gemiddeld twee weken na plaatsingsdatum van de bestelling. U kunt uw bestelling plaatsen via uw Faber dealer.

Elektrische haarden
De gemiddelde levertijd van elektrische haarden bedraagt één à twee dagen. U kunt uw bestelling plaatsen via uw Faber dealer.

Faber maakt gebruik van een uitgebreid dealer netwerk met een landelijke dekking. U kunt uw Faber haard bestellen via één van onze gerenommeerde Faber dealers,
Klik hier voor alle gerenommeerde Faber dealers
Het juiste type afstandsbediening voor uw haard staat vermeld bij de specificaties van de haarden op deze website, ook de optioneel verkrijgbare afstandsbedieningen staan hierbij vermeld.
Klik hier om naar het overzicht van al onze haarden te gaan.
De Faber ITC App is te downloaden via de Apple Store of Google Play Store.
Informatie over het gebruik van deze app vind u in onderstaand filmpje:

1. Wij adviseren u om hiervoor contact op te nemen met de Faber dealer die de haard bij u heeft geïnstalleerd.

2. Is niet bekend wie uw Faber haard heeft geïnstalleerd?
Neemt u dan alstublieft contact op met de dichtstbijzijnde Faber dealer.
Klik hier voor een overzicht van onze Faber dealers.

3. In specifieke gevallen kan het voorkomen dat uw dealer u verzoekt om met Faber zelf contact op te nemen om een servicemelding te maken.
Klikt u dan hier om het service aanvraagformulier in te vullen.
Faber zal na ontvangst van het aanvraagformulier rechtstreeks contact met u opnemen.

 

Neem contact op

Met ons

U kunt contact met ons opnemen via dit contact formulier.
Vul uw gegevens in en klik op verzend.
Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op.

Volg ons op

Zoek een dealer

Een Faber dealer bij u in de buurt vinden is heel eenvoudig. Zoek hier op provincie of woonplaats